Aktualności Rok 2012 12 wrzesień Remarketing, czyli skuteczna promocja firmy w sieci Czy można łatwo i szybko dotrzeć z ofertą do zainteresowanych nią klientów? W jaki sposób sprawić, by ponownie odwiedzili firmową stronę www? Jednym z rozwiązań jest remarketing ściśle powiązany z kampanią linków sponsorowanych. Jak wykorzystać go do osiągnięcia pożądanych celów marketingowych? » 28 sierpień W czym linki sponsorowane są lepsze od pozycjonowania? Podejmując promocję swojej firmy w sieci, można zdecydować się na pozycjonowanie strony www, kampanię linków sponsorowanych lub wybrać obie formy reklamy. Aby w krótkim czasie wypromować nową markę lub taką, która generuje zyski jedynie sezonowo, warto pomyśleć o linkach sponsorowanych. Co jeszcze powinno się o nich wiedzieć? » 22 sierpień Jak promować firmę w niemieckim Google? Większe zyski? Nowe środki na inwestycje w firmie? Renoma na rynku międzynarodowym? Referencje od zachodnich klientów? Jak tego dokonać? Sposobem na sukces firmy może być mocne wejście na rynek zachodni, np. najbliższy - niemiecki. W dobie Internetu proces ten rozpoczyna się przede wszystkim od profesjonalnie przygotowanej i skutecznie wypozycjonowanej strony internetowej. » 20 sierpień Jak przechowywać sezonowy towar? Przechowywanie sezonowych rzeczy i dokumentacji to problem wielu małych i średnich sklepów internetowych. Dlatego też poszukują one nowoczesnych rozwiązań, które ułatwią im magazynowanie towaru i pozwolą na jego szybki transport do klienta. Oprócz wykorzystania własnych magazynów i piwnic, coraz bardziej popularny wśród firm staje się wynajem samoobsługowych komórek – self storage. » 02 sierpień Kilka domen w służbie jednej strony Przypadki duplicate content wynikają najczęściej z nieświadomości twórców stron, którzy nie zadbali o odpowiednią konfigurację adresu strony. Google posiada coraz lepszy algorytm, którego zadaniem jest dostarczenie internaucie jak najlepszych wyników, czyli stron wartościowych merytorycznie. Jak poprawnie skonfigurować swoją domenę? » 01 sierpień Twórcze wakacje w mieście czyli street art w Bridgestone Pomysł, szablon, wycinanie, sprayowanie. W poznańskim oddziale japońskiego koncernu Bridgestone miała miejsce artystyczna ekspresja sztuki ulicznej. Od 30 lipca do 1 sierpnia 2012 grupa 12 gimnazjalistów i licealistów z ratajskiej świetlicy socjoterapeutycznej „Pracownia Umiejętności AMICI” wzięła udział w zajęciach tworzenia murali. Młodzież przekształciła parking fabryki w galerię kolorowych dzieł sztuki. » 26 lipiec Jak zaplanować udaną przeprowadzkę? Latem wiele osób decyduje się na przeprowadzkę. Sprzyja temu sezon urlopowy i ładna pogoda. Zmiana miejsca zamieszkania wiąże się jednak nie tylko z dodatkowymi wydatkami. Aby zminimalizować wszystkie trudności związane z przeprowadzką, warto ją dokładnie zaplanować – począwszy od przygotowań, pakowania, poprzez przebieg, przechowanie rzeczy i w końcu dostarczenie ich do nowego domu czy mieszkania. » 13 lipiec Prelite dla Bridgestone Poznań Prelite Public Relations rozpoczęła współpracę z Bridgestone Poznań, światowym producentem opon do pojazdów różnego typu. W ramach współpracy z nowym klientem poznańska firma Prelite odpowiedzialna jest za komunikację zewnętrzną w zakresie employer branding. Przez ostatnie tygodnie firmy wypracowywały strategię komunikowania. Głównymi grupami docelowymi prowadzonych działań są osoby z województwa wielkopolskiego zainteresowane podjęciem zatrudnienia w firmie, a także studenci Politechniki Poznańskiej oraz innych uczelni technicznych. » 10 lipiec Google a środowisko SEO – związek z rozsądku? Działania SEO stają się coraz bardziej powszechną praktyką. Na przestrzeni kilku lat branża ta skupia coraz większą liczbę osób oraz firm zajmujących się pozycjonowaniem. Rosnąca rywalizacja w sieci skłania ich do korzystania z różnych rozwiązań. Niektóre z nich uciekają się do praktyk, dzięki którym małowartościowe strony windowane są wysoko w wyszukiwarkach. Google coraz silniej reaguje na nieetyczne działania niektórych pozycjonerów i ostrzega ich przed konsekwencjami. » 10 lipiec PR habilitowany W czerwcu tego roku dr Waldemar Rydzak jako pierwszy obronił pracę habilitacyjną z public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Specjaliści do spraw komunikowania stawiają nie tylko na rozwój zawodowy, ale również naukowy. Dzięki temu branża PR zyskuje ekspertów, a uczelnie kadrę, która odpowiednio przygotuje młodych ludzi do pracy w zawodzie. » 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41